Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008

Φαλτσάροντας...

Αυτές τις μέρες μού 'ρχεται να τραγουδήσω: "...ετίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιάαα...". Όλες οι blog-o-γειτονιές άνθισαν. Φωτογραφίες με λουλούδια και λουλουδάκια (και βέβαια είναι όμορφα) πλημμύρισαν το blog-o-τοπίο. Αυτό μου αρέσει πολύ, αλλά από την άλλη πάλι, αναδύεται ο άλλος μου εαυτός - που όλο τον καταπιέζω να μην εμφανίζεται και με προδίδει και μου χαλάει τη βιτρίνα που πασχίζω να φτιάξω στην blog-o-πιάτσα - και μου λέει: "εσύ πήγαινε κόντρα". Σχεδόν πάντα νικάει κι έτσι υπό την ομηρεία του πια "αναγκάζομαι" σήμερα να αναρτήσω φωτογραφίες με θέματα φθινοπωρινά και χειμωνιάτικα.
Σε αυτό το σημείο να σας εξομολογηθώ ότι αυτός (ο άλλος μου εαυτός ντε) ήθελε να βγω στην blog-o-σφαιρα με τον κωδικό "spasiklas", αλλά τελικά πάτησε πόδι ο άλλος ανακράζοντας: "Όχι! Όχι με ψευδώνυμο! Επωνύμως, βεβαίως βεβαίως! Επωνύμως πρέπει να γίνεται το σπάσιμο!"
Άλλωστε ποτέ μην ξεχνάτε πως μας αρέσουν η Άνοιξη και το Καλοκαίρι, επειδή ακριβώς υπάρχουν το Φθινόπωρο και ο Χειμώνας.
(φωτογραφίες γ.χρηστινίδης)

16 σχόλια:

δεσποιναριον είπε...

ΙΙΙ !!! αναποδο πλασμα !! Αν δεν ηταν τοσο ομορφες οι φωτογραφιες θα ακουγες κι αλλα! χα χα. Λοιπον μετραω μια..δυο.. η πεμπτη ειναι η πιο ομορφη. Παρ' ολο το λογιδριο ομως δε με πειθεις. Καπου ειδες κι εσυ την ανοιξη. Καλη σου μερα.

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ δεσποινάριον: Καλή σου μέρα νονά. Με κατάλαβες, είμαι κατεξοχήν ανοιξιάτικος τύπος (για την ακρίβεια την έχω στην ψυχή μου όλον τον χρόνο), αλλά είμαι και πειραχτήρι.

Ανώνυμος είπε...

Γεια χαρά!

Το φθινόπωρο είναι αγαπημένη εποχή... αλλά το αγαπάμε όταν έρχεται, όχι τώρα που ήρθε η άνοιξη!!! Ωραιότατες φωτογραφίες. Να τις αναρτήσεις ξανά το Σεπτέμβριο!

Καλή άνοιξη σου εύχομαι

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ δενδρογαλή: Γεια και χαρά, χαίρομαι που σου άρεσαν. Το Σεπτέβριο θα αναρτήσω της Άνοιξης (προσπαθώ, αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, αφού είμαι πειραχτήρι...)

amelie είπε...

καληηησπεεερααα!! αμα σου πω οτι συνεχεια αυτο το τραγουδει λεω αυτες τις μερες οταν βλεπω ανθισμενα δεντρα! η τελευταια φωτογραφια που αρεσε πιο πολυ και η τεταρτη(κ οι αλλες φυσικα, αλλα πιο πολυ αυτες) λοιπον... μπραβο σου που εχεις τα κοτσια και εχεις ονοματεπωνυμο! εγω δεν τα εχω και χαιρομαι με τους αλλους!

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ amelie: Αγαπητή amelie καλησπέρα. Δεν είναι θέμα θάρρους νομίζω να είσαι επώνυμος, αλλά θέμα επιλογής. Άλλοι δε βάζουν όνομα, αλλά βάζουν φωτογραφία, άλλοι βάζουν φωτογραφία, αλλά δε βάζουν όνομα κι άλλοι βάζουν όνομα το οποίο όμως είναι ψεύτικο. Δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι κακό σε όλα αυτά, κακό θα υπήρχε αν κάποιος επώνυμος ή ανώνυμος ήταν υβριστικός ή έχανε κάποια στιγμή το μέτρο. Εγώ προσωπικά αισθάνομαι πάρα πολύ ωραία όταν με επισκέπτονται ή εγώ επισκέπτομαι κάποιον ή κάποια από τη λίστα των ιστολογίων που έχω αναρτήσει, είτε είναι επώνυμοι είτε ανώνυμοι.
Τώρα γιατί εγώ επέλεξα την επωνυμία δεν ξέρω, ίσως γιατί θέλω οι άλλοι να ξέρουν με ποιον έχουν να κάνουν, άλλωστε ποτέ δεν θα αναρτήσω κάτι που θα βλάψει κάποιον ή θα τον κάνει να νιώσει άσχημα.

Meropi είπε...

Καλημέρα Γιώργο μου,
ωραίες οι φωτογραφίες σου και ας μην είναι και τόσο επίκαιρες. Κόντρα στο ρεύμα.
Τι έγινε χθες με τα Συλλαλητήρια;; Σαν να σε πήρε το μάτι μου ντυμένο Μεγαλέξανδρο! Χα χα χα

Roadartist είπε...

Φοβερές φωτογραφίες! ΦΟΒΕΡΕΣ! Θα ήθελα να στις κλέψω.. Αλλά με πιάνει η μανία μου να βγάλω δικές μου ..χχαχαχ σε αυτά τα θέματα είμαι πολύ περίεργη :) Καλησπέρα!

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ meropi: Πράγματι meropi! Ήμουν ντυμένος Μεγαλέξανδρος και βρισκόμουν πίσω από το Ζουράρη προσπαθώντας να καταλάβω τι προσπαθούσε να πει. Κάποια στιγμή πήρε το μάτι μου το Θρυλικό Ζορρό να σηκώνεται και να φεύγει έξαλλος. Ανησύχησα! Έτρεξα να τον προλάβω. "Μεγάλε Ζορρό" είπα, "τι συμβαίνει;", γύρισε εκνευρισμένος και μου είπε "Ζουράρης και Ζόρρο δεν χωρούν στον ίδιο χώρο" (τόνισε επίτηδες το Ζορρό στην παραλήγουσα για να κάνει ομοιοκαταληξία ο δαιμόνιος), ψέλλισε και κάτι άλλα απίθανα και τελικά μέσες άκρες κατάλαβα ότι δεν έτρεχε και τίποτα, απλώς είχε να πάει και κάπου αλλού κι έψαχνε μιαν αφορμή αντάξια της φήμης του. Λιγότερο ανήσυχος πια γύρισα πίσω μπας και βγάλω κάποιαν άκρη από τα λεγόμενα του Ζούρα όταν ξαφνικά αισθάνθηκα χέρια να με τραβάνε και να με σπρώχνουν, γύρισα σαστισμένος και είδα την κόρη μου να φωνάζει: "ξύπνα μπαμπά, έχουμε αργήσει για το σχολείο".

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ roadartist: Ε όχι και να ζηλεύεις και συ roadartist! Οι δικές σου δουλειές κι οι αναρτήσεις σου μάλλον εμένα κάνουν να ζηλεύω. Πάντως σ' ευχαριστώ γλυκιά μου.

Vrakas Kostas είπε...

Γιωργο,εγω δεν μπηκα στο μπλογκ σου!
Αλλα καποιος μου ειπε οτι αναρτησες φωτογραφιες, αλλα δεν εβαλες ουτε μια με θαλασσα,δυνατο ηλιο και θερμοκρασια 35+ ..και πανω!
Θα μπω λοιπον οταν μου πουν ..πως εβαλες!
Ουτε καλησπερα δεν ειπα!

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ vrakas kostas: Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά dear Kostas.
Καλησπέρα. Καλησπέρα.
(είπα και για τους δύο)

microsoult είπε...

Το μόνο που σου έμενε φίλε Γιώργο ήταν να μπεις σε έναν Ζάρα και να παίξεις με τον Ζορό ζάρια. Με αυτή την αμίμητη κρυάδα σε χαιρετώ και σου εύχομαι καλό φθινόπωρο!

Eulie Aeglie είπε...

Με κάνατε να γελάσω, παιδιά. Να 'στε καλά. Οι φωτογραφίες είναι πολύ όμορφες. Η πρώτη δε, εξαιρετική. Αλλά πιο πολύ απόλαυσα τον διάλογο ανάμεσα στα πειραχτήρια που είσαστε. Καλό ξημέρωμα.

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ microsoult: Χε χε χε...

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ aeglie: Καλώς όρισες aeglie. Αν σε κάναμε να γελάσεις κι αν βρήκες χιούμορ στη γειτονιά μας, τότε αυτό είναι καλό σημάδι για μας.