Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα

"Μαζί σαπίζουμε, Νύμφη του Θερμαικού. Είσαι Νύμφη και είμαι Νυμφίος. Και είσαι η γενέτειρά μου. Εσύ, βέβαια, κάποτε θα ξανανιώσεις, όταν όλα αυτά τα μπετά ξαναγίνουνε, έτσι ή αλλιώς, χώματα. Και στον καιρό της νέας δόξας σου, της νέας αναγέννησής σου, αν είσαι η μάνα, η ανά, η μάικω και η μάντρε, εμάς Μπαγιάτιδες και Γιουνάνιδες, Αποικιστές και Αποίκους, που όμως φέρνουμε τις ουλές και τα σφραγίσματά σου, μη μας πατικώσεις μες στην ανωνυμία και τη λησμονιά, όπως τόσο καλά ξέρεις, αλλά να μας ξαναθυμηθείς, να μας πεις υιούς σου και να μας εξυψώσεις."
-
ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ, Το δικό μας αίμα
(φωτογραφίες γ.χρηστινίδης)
-
...τη γενέθλια πόλη μου αφήνω ακόμα μια φορά, όχι για βόλτα ή αναψυχή, αλλά "διά σοβαρή οικογενειακήν μου υπόθεσιν". Θα είμαι στην Αθήνα με τον ωραίο αττικό ουρανό και το καλύτερο κλίμα της γης, την πόλη που σου αρκούν λίγες ώρες ύπνου για να ξεκουραστείς. Για όσους λείψω λυπάμαι, για όσους δε λείψω πάλι λυπάμαι. Είτε έτσι, είτε αλλιώς, μέχρι το βραδάκι της Κυριακής σας παραπέμπω στον τίτλο αυτής της ανάρτησης.

23 σχόλια:

δεσποιναριον είπε...

Καλο δρομο προς τη "δικη" μου πολη. Γιωργο τι ωραιες φωτογραφιες ειναι αυτες που εβαλες. Μια φορα μονο εχω ερθει στη Θεσσαλονικη αλλα αληθεια λεω ειναι πολη που αγαπιεται, πολυ πιο ανθρωπινη απο την Αθηνα. Αυτο που λες για τον ξεκουραστο υπνο να σου πω δε τοχα σκεφτει ποτε. Ειναι βλεπεις τα μηχανακια το καλοκαιρι που στο κεντρο δε σ' αφηνουν να κοιμηθεις ουτως η αλλως. Μ' αρεσει κι εμενα ο Γιωργος Ιωαννου αν και εχω διαβασει μονο ενα βιβλιο του την "Μονη Κληρονιμια" . Και παλι ευχομαι να περασετε ομορφα και προσεχε στο δρομο. Ση γου Μαντευ!

amelie είπε...

τι μαγικες φωτογραφιες... αχ! πανεμορφη η θεσσαλονικη...ευχομαι το ταξιδι σου να ειναι καλο, γιατι και μονο το "καλο" αξιζει...

Meropi είπε...

Καλημέρα Γιώργο μου,
Καλή διαμονή στην Αθήνα που δεν είναι μεν η γενέθλια πόλη μου, πλην όμως έχει γίνει εδώ και τριάντα και βάλε χρόνια η "πόλη μου".

Flora είπε...

Γειά σου Γιώργο,
ευχαριστώ για την επίσκεψη. Σου την ανταποδίδω.
Διαβάζοντας το προφίλ σου βρήκα πολλά κοινά. Καταρχήν είμαστε συνομήλικοι, δεύτερον αγαπάμε κι οι δύο το θέατρο (έχω οργανώσει κι εγώ πολλές θεατρικές παραστάσεις σε σχολεία) και τρίτον θέλουμε κι οι δύο να γίνουμε ζωγράφοι "όταν μεγαλώσουμε"... Πραγματικά, με εξέπληξε αυτό.

Roadartist είπε...

Τη καλημέρα μου Γιώργο και ευχές για καλό μήνα! Καλή Άνοιξη :)

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ δεσποινάριο: γεια σου νονά, ευχαριστώ για τις ευχές. Σου εύχομαι να ξαναπεράσεις κάποια στιγμή από τη Θεσσαλονίκη και να περάσεις ακόμη καλύτερα.

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ amelie: Καλώς όρισες στην blog-o-σχεδία μου. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και η ευχή σου έπιασε τόπο (μάλλον την έκανες με την καρδιά σου).

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ meropi: Καλήμερα καλή μου Μερόπη και καλο μήνα.

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ flora: Καλημέρα flora, ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου που με επισκέπτεσαι. Τώρα που ξαναβλέπω το προφίλ σου διαπιστώνω του λόγου σου το αληθές. Είναι περίεργο πως μερικά πράγματα που φαίνονται ακατανόητα είναι τόσο φυσικό να συμβαίνουν.

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ roadartist: Καλημέρα, καλό μήνα και καλή Άνοιξη, η οποία ξεκίνησε πολύ όμορφα. Νά'ξερες πόσο εκτιμώ που με επισκέπτεσαι παρ'όλο που το δικό σου blog σημειώνει ρεκόρ επισκέψεων. Θα πρέπει να είσαι πολύ καλός κι ευαίσθητος άνθρωπος.

tulipa nera είπε...

Καλησπέρα! Πολύ καλλιτεχνικές οι φωτογραφίες...

Ανώνυμος είπε...

Γεια χαρά!

Ωραίες φωτογραφίες, ωραίας πόλης... Τι τα θέλεις, άμα ζεις κοντά σε νερό, όλα ομορφαίνουν.

Μια παρατήρηση, αγαπητέ Γιώργο: οι διευθύνσεις των links στο τέλος της σελίδας είναι λάθος (έχουν δύο φορές το http:// όλες)... χι, χι, χι, ξέρω πώς το έκανες το λάθος!!..

Καλή επιστροφή εύχομαι

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ tulipa nera: Γεια σου τουλίπα μου, χαίρομαι που σ'άρεσαν οι φωτογραφίες.

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ δενδρογαλή: Καλώς όρισες. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Η επιστροφή δεν ήταν και τόσο καλή γιατί μάλλον θ'αρρωστήσω. Όσον αφορά στα link θα προσπαθήσω να το διορθώσω. Οι σχέσεις μου με την τεχνολογία ήταν πάντα αγάπης και μίσους.

mania είπε...

Να μαι και μένα από τα μέρη σου. Ξέρεις έχουμε ένα κοινό Γιώργο μου. Γεννηθήκαμε και οι δυο Απρίλη!!
Άντε θα έχεις γυρίσει από την Αθήνα τώρα, καιρός για καινούργια ανάρτηση

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ mania: Καλώς όρισες. Ξέρεις κάποτε είχα διαβάσει μια "έρευνα" που έλεγε ότι οι μεγαλοφυίες γεννιούνται την άνοιξη και μάλιστα το μήνα Απρίλιο. Εγώ θεωρώ την έρευνα άκρως αξιόπιστη (άλλωστε έχω γενέθλια την ίδια μέρα με το Leonardo Da Vinci - 15 Απρ.). Καινούρια ανάρτηση από αύριο, λόγω ασθενείας.

demon είπε...

Ρε συ, είσαι καλός με το φακό! Μπράβο Μολυβούπολη. Όλα εντάξει στην Αθήνα; Εδώ αρρώστησες τελικά;

Vrakas Kostas είπε...

Ελπιζω να μην αρρωστησατε στην πολη μου!
Οταν ζουσα εκει,κοντευα να κοψω και τον λιγο νυχτερινο υπνο!
Τετοια κραιπαλη!χα χα!
Μα και στην Θεσσαλονικη που υπηρετησα για δυο συναπτα ετη,περασα υπεροχα!
Καλο μηνα λοιπον!

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ demon: Βρε, βρε, βρε, καλώς την. Τι να σε κεράσω; Όλα εντάξει στην Αθήνα. Στην πραγματικότητα έφυγα ψιλοάρρωστος και επέστρεψα κανονικός άρρωστος. Σήμερα, πάντως, είμαι μάλλον καλύτερα, αλλά αύριο δεν πάω σχολείο (σήμερα πήγα κι ήταν λάθος).
Να σε βλέπουμε...

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ vrakas kostas: Αγαπητέ Κώστα κι εγώ προτιμώ τον ενικό (είναι και η φύση του μέσου τέτοια), απλώς αναρωτιόμουν για το πότε, γιατί είμαι άσχετος περί της blog-o-δεοντολογίας. Όχι δεν αρρώστησα στην πόλη σου, άρρωστος πήγα, όπως λέω και στη demon. Καλώς όρισες στην blog-o-σχεδία μου.

Spyros Vlahos είπε...

Ούτε κι αυτό το διάβασα αλλά Σαλονίκη σπούδασα και συγκινήθηκα

Spyros Vlahos είπε...

Η πρώτη είναι τραβηγμένη από το ABC
Ομορφιά, κρύο και παρακολουθήσεις στο Πανεπιστήμιο. Έχω μυριάδες ιστορίες με Σαλονίκη, όχι όλες καλές.
Ευχαριστώ

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ spyros vlahos: Πράγματι είναι από το ABC.
Εγώ ευχαριστώ.