Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Είπα κι εγώ...

Είπα να εμφανιστώ κι εγώ "σ'αυτά τα ψηφιακά πράγματα" και να λέω τη γνώμη μου επί παντός επιστητού. Θα προσπαθήσω να γίνω συμπαθής στους περισσότερους και σε μερικούς άλλους θα τη σπάω μέχρι θανάτου. Θα σχολιάζω τα ανθρώπινα γιατί είμαι σίγουρος πως η ανθρωπότητα και ο παγκόσμιος πολιτισμός με χρειάζονται και δεν μπορούν χωρίς εμέ. Επίσης θα γράφω διάφορα έξυπνα - έως πολύ έξυπνα - και πνευματώδη (γιατί φυσικά τέτοιος άνθρωπος είμαι) και γενικώς θα έχω άποψη για όλα. Όλοι έχουν, γιατί όχι κι εγώ. Όποιος θέλει μπορεί να σχολιάζει, όποιος δε θέλει με γεια του με χαρά του. Τα λέμε λοιπόν... Γιώργος Χρηστινίδης

3 σχόλια:

δεσποιναριον είπε...

Καλησπερα Γιωργο και καλως ορισες στην μπλογκοσφαιρα. Σου ευχομαι καλη προσαρμογη και ενδιαφερουσα πορεια.
Χμ απ' οτι βλεπω κανω ποδαρικο εδω και αυτο ειναι μεγαλη ευθυνη :)

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@δεσποινάριον: Πράγματι κάνεις ποδαρικό. Για δυο μέρες αναρωτιόμουν μήπως έκανα κάποιο λάθος και δεν μπορούσα να δεκτώ επισκέψεις, σκέφτηκα να πω σε κάποιον να το κάνει, αλλά τελευταία στιγμή ντράπηκα. Σ'ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πολύ. Ευχαριστώ και για τις ευχές (σίγουρα θα έχεις καλό ποδαρικό).

demon είπε...

Μολυβούπολη; Καλώς ήρθες στη blogosfaira! Μόλις σε πρόσθεσα στο blogroll μου και είπα να σου αφήσω μια καλημέρα στον πρόλογο του blog σου.
Υ.Γ. Γιατί ντομάτα;