Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

Blogότσαρκα - Οι πρώτες εντυπώσεις

Όπως κάθε νέος blogger που σέβεται τον εαυτό του έτσι κι εγώ ξεκίνησα δειλά δειλά για την πρώτη μου βόλτα στα blogs του κόσμου. Στην πρώτη σου βόλτα είσαι διστακτικός, ντρέπεσαι και φοβάσαι. Λες: Να χτυπήσω; Θα μου μιλήσουν; Κι αν με αποπάρουν; Τέλος πάντων κάποια στιγμή χτυπάς μια πόρτα, αρθρώνεις δυο κουβέντες και περιμένεις να δεις τι θα συμβεί. Δε συμβαίνει τίποτα. Χτυπάς μια άλλη πόρτα και μετά κι άλλη κι άλλη και στο μεταξύ σου έχει φύγει ο αρχικός φόβος. Θυμήθηκα την τελευταία φορά που επισκέφθηκα μια δημόσια υπηρεσία κάπου στη Θεσσαλονίκη. Υπήρχε μια πόρτα κλειστή που έγραφε με μεγάλα, βιαστικά και άθλια γράμματα Δ.Ε.Υ.Α.Μ. Νόμιζα ότι από πίσω υπήρχε ένα γραφείο κι ένας υπάλληλος που θα έλεγε εμπρός ή περάστε ή ναι. Τίποτα δεν ακούστηκε, χτύπησα πιο δυνατά και πάλι δεν άκουσα λέξη οπότε άνοιξα διστακτικά την πόρτα και αντίκρυσα μια πολύ μεγαλύτερη αίθουσα από αυτή που φανταζόμουν, όχι ένα, αλλά τουλάχιστον εφτά γραφεία και αρκετό κόσμο που περίμενε για να τακτοποιήσει δουλειές σαν και τη δική μου υποθέτω. Ποιος θα βρεθεί να πει εμπρός και περάστε ανάμεσα σ'αυτό το μίζερο ανθρώπινο συνονθύλευμα . Ποιος θα ήταν τόσο ευγενικός; Την επόμενη φορά που επισκέφθηκα την ίδια υπηρεσία άνοιξα την πόρτα χωρίς να χρονοτριβήσω και χωρίς "περιττές" ενέργειες.

Κάπως έτσι ήταν και με τις πρώτες blogοεπισκέψεις μου. Άλλοι ήταν αδιάφοροι, άλλοι τελείως άφαντοι και μερικοί μουγκοί. Επέμενα και στάθηκα τυχερός γιατί ανακάλυψα ευγενικούς ανθρώπους που είπαν περάστε κύριε, τι θα πάρετε ή μάλλον κοιτάξτε τι έχουμε και πάρετε ό,τι θέλετε. Αυτές τις πόρτες ποτέ δε θα ανοίξω με αγένεια, θα κτυπώ κι υπομονετικά θα περιμένω.

Μια άλλη διαπίστωση -την οποία, βέβαια, φανταζόμουν από πριν την ύπαρξη της- ήταν ότι υπάρχουν blogογειτονιές με ωραίες βιτρίνες κι από μέσα αέρα κοπανιστό, άλλες με βιτρίνα και εσωτερικό αρίστης ποιότητας, άλλες χωρίς πολλά πολλά στη βιτρίνα, αλλά με πλούσιο εσωτερικό κόσμο κι άλλες που η βιτρίνα τους ήταν όπως το μέσα τους το απόλυτο μηδέν -0- Πώς θα μάθεις από που να πας να ψωνίσεις; Πώς θα δεις αν πίσω από την υπέροχη, χρωματιστή blogοσελίδα υπάρχει σκεπτόμενος άνθρωπος κι όχι κάποιο βλαχαδερό που μαιμουδίζει ή κάποιος απλώς πονηρός που αφήνεται να παρασυρθεί από τα ρεύματα της εποχής, φορώντας το μοντέρνο και στυλάτο προσωπείο του; Ψάξε. Τι άλλο;

Η βόλτα μου συνεχίζεται και μερικές φορές ζω ευχάριστες εκπλήξεις. Υπάρχει πολύς πλούτος ανακατεμένος, όμως, με στολιδάκια που απλώς λάμπουν. Θα προσπαθήσω να μαζέψω μερικά "ακριβά" κοσμήματα να τα φορώ, να καμαρώνω και να χαίρομαι. Θα χαρίσω κι εγώ με τη σειρά μου ό,τι μπορώ σ'αυτούς που το αξίζουν ή το έχουν ανάγκη, το μόνο που δε θα κάνω είναι τούτο:

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,

τούτο προσπάθησε τουλάχιστον

όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις

μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,

μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μην την εξευτελίζεις πιαίνοντάς την ,

γυρίζοντας συχνά κ'εκθέτοντάς την

στων σχέσεων και των συναναστροφών

την καθημερινήν ανοησία,

ως που να γίνει σα μια ξένη φορτική.

ΚΑΒΑΦΗΣ 1913

19 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλώς ώρισες. Μόλις γύρισα από μία μικρή έξοδο και έκανα μία βόλτα γενική. Το blogoτσάρκα μου άρεσε. Μπράβο. Να ξέρεις πάντως δεν τρώμε ανθρώπους lol. Να είσαι καλά.

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ mariana faithful: Καλώς σας βρήκα. Ευχαριστώ για την επίσκεψη, ευχαριστώ και για τα σχόλια. Αν είσαι πράγματι στην Αυστραλία τι υπέροχο! Να επικοινωνώ με κάποιον από την άλλη πλευρά του πλανήτη!

tulipa nera είπε...

Καλημέρα! Πέρασα να ευχηθώ καλό ξεκίνημα στη νέα blogοπροσπάθεια!
Κι αν κάποιες πόρτες παραμείνουν κλειστές, όπως συνέβη και σε μένα άλλωστε, μην αποθαρρύνεσαι, κάποιες άλλες θα ανοίξουν με ένα ζεστό χαμόγελο!

:)

Meropi είπε...

Καλημέρα Γιώργο μου,
είδα σχόλιο σου στο ιστολόγιο του Γεράσιμου, όπου συχνάζω κι εγώ και πέρασα να σου πω μια κουβέντα και να σε ενθαρρύνω. Σχετικά νέα κι εγώ blogger (αν και κάποιας ηλικίας). Ξεκίνησα το Νοέμβριο του 2007. Μην αποθαρρύνεσαι, θα βρεις πόρτες ανοικτές, είμαι σίγουρη.
Καλή αρχή και καλή συνέχεια σου εύχομαι

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ tulipa nera: ευχαριστώ για τις ευχές. Όμορφο το blog σου.

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ meropi: Καλημέρα. Ευχαριστώ για τις ευχές. Είδα το blog σου και νομίζω πως θα γίνω τακτικός θαμώνας.

microsoult είπε...

Αφού άνοιξες την πόρτα του blogκαταστήματος είπα να μπω και γω να σου πω ένα καλωσόρισες! Θα κάνω μάλιστα και link από το δικό μου blog στο δικό σου, κάτι που σε προτρέπω κανείς κι εσύ (Αυτό στην καθαρεύουσα λέγεται αντισταθμιστικά οφέλη!!!)

Giannis Kafatos είπε...

Wellcome on blog! To σχόλιο της Μαριανα, ότι οι βλόγκερς δεν τρώνε ανθρώπους είναι σωστό. Κι ας διαβάζεις σήμερα σε εφημερίδες, βλογκς, κλπ για κάποιους που κατηγορούνται για εκβιασμούς. Σε βρήκα από το Σούλτα, και θα σε βλέπω!
Ωραίο ποίημα!www.u-hoo.gr/gianniskafatos

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ microsoult: Δημήτρη σ'ευχαριστώ. Εσύ δεν ήρθες με σοκολατάκια, αλλά με ολόκληρο τσουρέκι σοκολάτας από του Τερκενλή. Θα το κάνω αυτό που λες, αλλά θα καθυστερήσω λίγο γιατί πρέπει πρώτα να βρω πως γίνεται.

Να σε ρωτήσω κάτι;
Μπορώ να το κάνω και για άλλους αυτό ή πρέπει κι εκείνοι να μου το προτείνουν; Ποια είναι η blogδεοντολογία γι'αυτό το θέμα;

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ giannis kafatos: Καλώς σας βρήκα. Ευχαριστώ που πέρασες από τη νεόδμητη blogoσχεδία μου. Σ'επισκέφτηκα κι εγώ πριν λίγες μέρες εξαιτίας εκείνης της φρικαλεότητας με το σκυλάκι ως γιώργος χρη. Θα τα λέμε.

fevis είπε...

Καλώς όρισες και από μένα... Νομίζω πως χρειάζεται έτσι κι αλλιώς κάποιος χρόνος για να νοιώσεις μέσα στο κλίμα της "γειτονιάς" και να επιλέξεις τους ανθρώπους που τιαριάζουν περισσότερο στον χαρακτήρα και τα ενδιαφέροντα σου... Όπως άλλωστε συμβαίνει και στην πραγματική ζωή... Όπως και να' χει, καλή διασκέδαση...:-)

gerasimos είπε...

Γιώργο καλωσήρθες στον μπλογκόκοσμο. Να σου λύσω αν μπορώ και την απορία για τα links. Για να βάλεις (ΔΕΝ είναι υποχρεωτικό) κάποια μπλογκς που επισκέπτεσαι και προτείνεις να επισκεφτούν και άλλοι στο μπλογκ σου, ακολουθείς τα εξής βήματα, αφού κάνεις σύνδεση με το λογαριασμό σου: Διάταξη/Προσθήκη στοιχείου σελίδας/Λίστα συνδέσμων/Τίτλος: πχ "Μπλογκς που επισκέπτομαι"/Διεύθυνση URL νέου ιστότοπου: εδώ, αφού ακοίξεις άλλο παράθυρο με το μπλογκ που θες να βάλεις, κάνεις copy από τη Διεύθυνση την ηλεκτρονική του διέυθυνση και paste/ Όνομα νέου ιστότοπου: εδώ γράφεις το όνομα του μπλογκ ή του διαχειριστή του. Και ούτω καθ' εξής.

Αυτή εν ολίγοις είναι η διαδικασία κι αν θες επίσης από την "Ταξινόμηση" επιλέγεις αν θες να ταξινομηθούν τα προτεινόμενα μπλογκ αλφαβητικά. Ας προσθέσω εδώ ότι είσαι εντελώς ελεύθερος να επιλέξεις όποια μπλογκς εσύ επιθυμείς, ασχέτως αν αυτά σε έχουν ως "προτεινόμενο" ή όχι.

Και κάτι ακόμη. Αν θες σε ένα σχόλιο ή ένα ποστ σου να έχεις link σε μια ιστοσελίδα ή ένα μπλογκ, ακολουθείς την εξής διαδικασία: Ας υποθέσουμε ότι θες να βάλεις ένα link που να οδηγεί στη Wikipedia. Εισάγεις την ακόλουθη φράση ΑΚΡΙΒΩΣ όπως τη βλέπεις: Μια καλή εγκυκλοπαίδεια

Όπως είδες ανάμεσα στα εισαγωγικά βάζεις τη διεύθυνση της ιστοσελίδας ή του μπλογκ. Ανάμεσα στα δυο βέλη: >εδώ δηλαδή < βάζεις τη φράση που υπογραμμισμένη ή με διαφορετικό χρώμα θα ξεχωρίζει ώστε πατώντας τη να οδηγείται κάποιος στην ιστοσελίδα ή στο μπλογκ που θες να τον στείλεις.

Αυτά τα ολίγα, αν θες κάτι άλλο μη διστάσεις να ρωτήσεις. Ελπίζω να φάνηκαν χρήσιμα.:-)

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ fevis: Ευχαριστώ. Τώρα μου φαίνονται όλοι και όλες υπέροχοι, αργότερα, φαντάζομαι θα γίνει αυτό που λες.

gerasimos είπε...

Την πάτησα με τη φράση πριν. Βγήκε κατευθείαν link. Θα σου στείλω ένα αρχειάκι word μέσω email, με τις σχετικές οδηγίες.

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ gerasimos: Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ.

La Gigi είπε...

Καλησπέρα Γιώργο και καλή αρχή!!
Ελπίζω να μας κρατάς καλή παρέα, μια και εγώ είμαι από εκείνες που τριγυρνούν στα σπίτια των άλλων, τα βράδυα με το κρασάκι μου και τα πρωινά των ΣΚ με το καφεδάκι μου.

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ melissoula: Καλησπέρα. Είσαι ευπρόσδεκτη και πάντα έχω καφεδάκι και κρασάκι. Ελπίζω να βρίσκεις ενδιαφέροντα τα blogoλούλουδα μου για νά'χεις να τρυγάς.

δεσποιναριον είπε...

Ουφ! Α στο καλο σου, ειχα μια νευρικοτητα με το ποδαρικο. Αλλα αποψε που ξαναπερασα ηρεμησα. Τελικα δεν ειμαι κατσικοποδαρη. Σου ευχομαι καλη βδομαδα Γιωργο.

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

@ δεσποινάριο: Εγώ πάλι ήμουν σίγουρος ότι θα έχεις καλό ποδαρικό. Από διαίσθηση βλέποντας το πρόσωπό σου. Ευχαριστώ, καλή εβδομάδα και σε σένα.